Photobucket

søndag 24. juli 2011

Kjære Tore,

Jeg kan fortsatt ikke skjønne at du Tore, min gode venn, er borte. Jeg har kjent deg helt fra barndomstiden og har så utrolig mange fine minner sammen med deg. En mer morsom og snill person, finnes bare ikke. At du skulle bli tatt fra oss på en så brutal og plutselig måte, gjør så utrolig vondt. Tankene om hvor forferdelig dine siste minutter var, gjør meg dårlig!

Du var et fantastisk menneske, en utrolig venn, en omsorgsfull person og en unik politiker. Du var fremtidens statsminister, fremtidens forbilde. Du skulle forandre Norge, forandre verden. Du Tore, var et forbilde, du var dine venners Statsminister. Du forandret oss, du forandret ditt lokalmiljø, og du forandret Norges ungdom!

I kveld tenner jeg nok et lys - for deg - og for hele Norge.
Dette er en tragedie som aldri vil glemmes.
Farvel for nå, min venn! Vi sees igjen en gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar